Pokaż wyniki od 1 do 10 z 10

Wątek: Problemy z odpaleniem POMÓŻCIE!!!

  1. #1
    lukas8628 Guest

    Domyślnie Problemy z odpaleniem POMÓŻCIE!!!

    Przyszła zima więc chciałem sprawdzić świece i przewody zapłonowe gdyż kilka dni temu po całym dniu na dworze honia pierwszy raz mi nie odpaliła(pewnie wilgoć) i dopiero po dosłownie 10razie brania z po pychu ruszyłem. Wczoraj zdjąłem przewody , biorę się za odkręcanie świec a tu lipa nawet nie drgną, zakładam 3 przewody na świece oprócz tego najdłuższego i sobie myślę spróbuje odpalić...Odpalił i po chwili zgasł,zakładam 4 przewód sądząc że jednak wszystko jest OK.Próbuje dla pewności odpalić a tu nic wszystko podłączone a auto nie odpala. Mojego majstrowania było tyle zdjęcie przewodów ze świec ,nie możność odkręcenia żadnej z nich, następnie podłaczenie 3 przewodów i odpalenie,na koniec ostatni przewód... i tak nie odpala do teraz.

  2. #2
    Dołączył
    29-01-2009
    Posty
    2,662
    Dziękuję
    33
    Dziękowano 216 razy w 159 postach

  3. #3
    lukas8628 Guest

    Domyślnie

    wszystko się kręci wszystko działa akumulator bez zarzutu

  4. #4
    Dołączył
    29-01-2009
    Posty
    2,662
    Dziękuję
    33
    Dziękowano 216 razy w 159 postach

  5. #5
    lukas8628 Guest

    Domyślnie

    silnik 1.4 16v 90KM 95r pompę słychać

  6. #6
    Dołączył
    29-01-2009
    Posty
    2,662
    Dziękuję
    33
    Dziękowano 216 razy w 159 postach

  7. #7
    lukas8628 Guest

    Domyślnie

    i właśnie i tu jest ten problem świece są tak zakręcone że masakra ale dlaczego odpalił na trzech przewodach a pózniej normalnie na 4 nie choć normalnie nie mial problemów takich nigdy.....a może być to cewka?
    \

  8. #8
    Dołączył
    29-01-2009
    Posty
    2,662
    Dziękuję
    33
    Dziękowano 216 razy w 159 postach

  9. #9
    lukas8628 Guest

    Domyślnie

    no dobra się sprawdzi na razie dziękuje

    no i sprawdziłem że jak na razie nie ma iskry więc z po pychu nie da rady,świec nadal nie mogę odkręcić, w aparacie zapłonowym palec się kręci
    Ostatnio edytowane przez Karl1985 ; 01-12-2010 o 18:47 Powód: łącz posty, używaj do tego opcji edit

  10. #10
    Dołączył
    13-01-2009
    Posty
    432
    Dziękuję
    6
    Dziękowano 38 razy w 36 postach

    Domyślnie

    Nie masz iskry więc albo padła Ci cewka co jest możliwe bo nigdy się nie robi odpalania z odłączonym przewodem bo przebicie i jakieś tam efekt powstaje w cewce ( nie jestem fizykiem ) ale z lekcji pamiętam ... nazwijmy go efekt uwalenia cewki albo coś co steruje cewką a cewką steruje czujnik położenia wału korbowego który gdzieś tam jest koło skrzyni bo bierze sygnał z wieńca koła zamachowego dokładnie musisz sprawdzić , lub jeśli nie to , to połączenie tego czujnika z cewką lub z ecu bo pewnie to przez ecu idzie a potem do cewki

    Ja osobiście z twojego posta uważam że uwaliłeś cewkę przez te odpinanie kabli

    PS. Sprawdź najpierw bezpieczniki czy Ci nie wybiło któregoś przez to że iskra gdzie tam mogła z tego odpiętego przewodu skoczyć, sprawdź te pod nogami kierowcy i te w komorze obok akumulatora
    Profesjonalna wymiana podświetlenia zegarów EJ9 na diodowe SMD idealnie równomierne światło na każdej cyfrze - dział sprzedam zapraszam

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •