Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 14

Wątek: wymiana silnika honda civic 1.6 LS na inny

  1. #1
    Dołączył
    16-11-2010
    Posty
    55
    Dziękuję
    0
    Dziękowano 1 raz w 1 poście

    Domyślnie wymiana silnika honda civic 1.6 LS na inny

    witam.dzis zajezdzilem silnik w swojej Hondzie Civic Coupe 1.6 (EJ6) 105KM/77KW. chce go zmienic na jakis mocniejszy. chce tylko wiedziec czy nie bedzie problemu z instalacją jak wstawie 1.6 VTI lub 1.8VTI. prosze o szybka odpowiedz gdyz sprawa jest pilna

  2. #2
    Dołączył
    29-01-2009
    Posty
    2,671
    Dziękuję
    33
    Dziękowano 239 razy w 166 postach

    Domyślnie

    Podejrzewam, że masz D serię pod maską, a chcesz B serię (b16 albo b18) Do zmiany cały swap łącznie z wiązką, komputerem, półosiami, łapami silnika, itd. Poczytaj na forum, było o tym pisane nie raz

  3. #3
    Dołączył
    02-05-2009
    Posty
    2,146
    Dziękuję
    4
    Dziękowano 237 razy w 228 postach

    Domyślnie

    Kolego chcesz wejść w B serię i chcesz wymienić sam silnik ??? Musisz zrobić całego swapa, do wymiany nie tylko silnik z całym osprzętem ale skrzynia z półosiami, nowe heble, komputer, wymiana wiązki kabinowej lub przeróbka starej. Koszt takiej zabawy z robocizną to około 10 tys. zł.
    Honda Civic MB2 2000r. liftback 5D. D16W4

    http://www.civicforum.pl/showthread.php?t=20077

  4. #4
    Dołączył
    16-11-2010
    Posty
    55
    Dziękuję
    0
    Dziękowano 1 raz w 1 poście

    Domyślnie

    kupilem ten samochod 3 tygodnie temu i nawet nie wiem czy mam D serie. wiem tylko ze to jest wersja amerykanska. dzis mi rozlecial sie korbowód i zrobil niemala dziure w silniku. widzialem na allegro silniki z calym osprzetem. jak zakupie taki silnik to ile potrwa wymiana??

  5. #5
    Dołączył
    02-05-2009
    Posty
    2,146
    Dziękuję
    4
    Dziękowano 237 razy w 228 postach

    Domyślnie

    Na 100% masz D serię, B seria zaczyna się od 159KM.

    Jak kupisz taki sam silnik jak masz to rano wstawiasz na warsztat a wieczorem wyjeżdżasz z nowym silnikiem.

    Na silniku i tabliczce znamionowej masz wybite jaki masz silnik np. D16Y7
    Honda Civic MB2 2000r. liftback 5D. D16W4

    http://www.civicforum.pl/showthread.php?t=20077

  6. #6
    Dołączył
    16-11-2010
    Posty
    55
    Dziękuję
    0
    Dziękowano 1 raz w 1 poście

    Domyślnie

    Sprawa wygląda w ten sposób... honda jest teraz w danii. tu koszty zmiany silnika sa za wysokie. wiec na swieta bede chcial zwiezc samochod do polski. wartosc tego samochodu w danii wynosi okolo 25000 zl. z reszta jest to honda ktora mam w awatarze. prezentuje sie ladnie i wlasciwosci jezdne tez sa dobre. posiada gwintowane zawieszenie, pelne ospojlerowanie (tylny i przedni zderzak oraz progi). hondy z silnikami VTI sa tu duzo droższe, sierednio o okolo 5000 do 12000 zl. ja usiebie posiadam silnik D16Y7. ale chcialbym zmienic na 1.6 VTI lub 1.8 VTI. mysle o sprowadzeniu anglika z silnikiem VTI i zrobieniu calej przerzutki lacznie z instalacja. chcialbym sie dowiedziec jaki byl by koszt i czas robocizny samej przezutki i mniej wiecej jaki jest koszt takiego samochodu w angli. a moja honda i tak bedzie musiala i tak zostac do 12 lutego 2011 w polsce wiec czasu troszke jest na to

  7. #7
    Dołączył
    15-02-2010
    Posty
    335
    Dziękuję
    1
    Dziękowano 8 razy w 8 postach

    Domyślnie

    daj na pw to Ci powiem co i jak, ja z kumplem swapa zrobiłem w ej6 z d16y7 na b18c4, jak sam będziesz robił to 5000za swapa, 400za łapę, rozrząd, oleje...

  8. #8
    Dołączył
    02-05-2009
    Posty
    2,146
    Dziękuję
    4
    Dziękowano 237 razy w 228 postach

    Domyślnie

    baca997, wiem jakie są koszty w Dani (znajmomy Ładę do Polski teraz przyprowadza na blacharkę i lakier bo w Dani to potężne koszty), więc w Twoim przypadku zrobienie swapa na B18 w Polsce będzie jak najbardziej opłacalne, nawet jak wszystkie graty kupisz na miejscu w Polsce, a kupisz bez problemu.
    Honda Civic MB2 2000r. liftback 5D. D16W4

    http://www.civicforum.pl/showthread.php?t=20077

  9. #9
    Duff Guest

    Domyślnie

    Przy wrzucaniu B16 chyba nie trzeba przespawać łap... z tego co słyszałem. Poza tym można kupić nowe łapy w ASO .

  10. #10
    Dołączył
    15-02-2010
    Posty
    335
    Dziękuję
    1
    Dziękowano 8 razy w 8 postach

    Domyślnie

    jak masz swapa b16 z budy VIgen to masz wszystko co potrzebne ale z V gena tylna lapa nie pasuje do VI, przy B18 dochodzi jeszcze mocowanie od rozrzadu ktore trzeba wziasc od b16 lub z aso

    reszta gratow jest w jednej albo drugiej budzie, mnie swap zajal jakeis 3 dni zabawy z kumplem ale cieszy bo odpalilo od pierwszej proby
    Ostatnio edytowane przez lopi83 ; 23-12-2010 o 19:08

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •