Pokaż wyniki od 1 do 9 z 9

Wątek: kopci po remoncie

  1. #1
    Dołączył
    23-01-2009
    Posty
    673
    Dziękuję
    0
    Dziękowano 26 razy w 26 postach

    Domyślnie kopci po remoncie

    witam, jak w temacie, mam civica 94 rok sedan silnik d15b2. bardzo brał olej wiec go rozebrałem i jak sie okazało to głowica nie trzymała, próg na tulejach był mało co wyczuwalny wiec pierscieni nie ruszałem teraz po złozeniu czuc róznice pod pedałem ze lepiej idzie ale bardzo kopci tak na biało niebiesko, nie czuc tak bardzo oleju ale chmury sa piekne i na jednym z tłoków zalewa swiece bo pochodzi 15sekund równo i zaczyna pracowac na 3 tłokach jakby zawory nie domykały czy co a i gorzej kopci po remoncie niz przed a moze to kwestia ułozenia sie głowicy?? nie mam juz siły pomocy z góry dzieki

  2. #2
    Dołączył
    07-03-2009
    Posty
    723
    Dziękuję
    3
    Dziękowano 48 razy w 47 postach

    Domyślnie

    Samochod jest na dotarciu wiec moze brac olej tak mi sie wydaje, niech sie inni wypowiedza

  3. #3
    Dołączył
    30-03-2009
    Posty
    341
    Dziękuję
    2
    Dziękowano 28 razy w 28 postach

    Domyślnie

    kopcenie na bialo przewaznie oznacza spalanie wody - uszczelka pod glowica
    kopcenie na niebiesko - uszczelniacze zaworowe przewaznie

    glowica byla planowana przez zalozeniem ??

  4. #4
    Dołączył
    23-01-2009
    Posty
    673
    Dziękuję
    0
    Dziękowano 26 razy w 26 postach

    Domyślnie

    tak była planowana, zalewa swiece na pierwszym tłoku od aparatu zapłonwego olejem ze zaczyna pracowac na 3 tłokach, cała głowica była remontowana prowdnice uszczelniacze gniazda zawory i planowanie

  5. #5
    Dołączył
    27-10-2008
    Posty
    260
    Dziękuję
    33
    Dziękowano 26 razy w 18 postach

    Domyślnie

    kondzi ECC - to jeśli kopci na biało, to nie znaczy, że bierze olej, tyłko, że bierze wodę? To by wiele u mnie wyjaśniało...

    UFO, 1.8 Sport
    Chcesz instrukcję serwisową? Mam ją tu

  6. #6
    Dołączył
    31-08-2008
    Posty
    448
    Dziękuję
    0
    Dziękowano 24 razy w 23 postach

    Domyślnie

    Miałeś już zdjętą głowicę to można było jeszcze zrobić te pierścienie (oczywiście nominalne), jak mały remont to mały remont ...

    Warto jeszcze sprawdzić pasek rozrządu i luz zaworowy.
    Ostatnio edytowane przez PeJot ; 24-04-2009 o 12:50

  7. #7
    ROGER Guest

    Domyślnie

    Jeżeli uszczelniła ci się góra czyli głowica to mógł ci pójść dół czyli pierścienie. Już tak miałem w jednym samochodzie

  8. #8
    Dołączył
    23-01-2009
    Posty
    673
    Dziękuję
    0
    Dziękowano 26 razy w 26 postach

    Domyślnie

    dół dobry wody nie bierze, zdjałem głowice i na kazym tłoku jest olej i w kolekorze wydechonym jest na sciankach olej i na ssacym tez troche, rozrzad dobrze jest. w poniedziałek z powrotem wioze głowice zeby cos zrobili bo to jest nie mozliwe ze przed remontem tak nie kopcił jak po remoncie, dym nie miesci sie w tłumiku

  9. #9
    Dołączył
    31-08-2008
    Posty
    448
    Dziękuję
    0
    Dziękowano 24 razy w 23 postach

    Domyślnie

    I kup OEM'owe uszczelniacze zaworowe bo podróbki to przepuszczają już olej od nowości ...
    Poszukaj po forach, można znaleźć taniej niż w ASO

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •